Jortt ZZP boekhouding review

Ben jij als ZZP´er op zoek naar een eenvoudig, maar vooral ook duidelijk boekhoudprogramma? Dan is het belangrijk te kijken naar welke functionaliteiten jij allemaal nodig hebt. Zo kan het heel goed zijn dat je kiest voor een boekhoudsoftware, die eigenlijk veel te uitgebreid is en daardoor ook in prijs hoger ligt, dan eigenlijk nodig zal zijn. Omdat we de laatste tijd steeds vaker de naam Jortt voorbij zien komen, zijn we eens kritisch gaan kijken naar wat de mogelijkheden binnen dit boekhoudprogramma nu eigenlijk allemaal zijn. In deze Jortt ZZP boekhouding review bespreken we daarom ook alle functionaliteiten en uiteraard de voor- en ook nadelen van dit boekhoudpakket gericht op ZZP’ers.

De functionaliteiten

Eén van de belangrijkste facetten van een goed boekhoudprogramma, zijn natuurlijk de faciliteiten die ze je te bieden hebben. Wat je namelijk vaak ziet, is dat over het algemeen de interface van veel boekhoudprogramma’s hetzelfde is. Wat vooral goed is om te weten, is hoe het zit met de automatisering van dit boekhoudprogramma. Dat is immers toch iets wat uiteindelijk het doen van je administratie eenvoudiger zou moeten kunnen maken. Het grote voordeel aan Jortt ZZP boekhouding, is dat je je bankrekening kunt koppelen. Op deze manier worden alle transacties direct in het systeem verwerkt voor je. Wel dien je zelf de bijbehorende kassabon of factuur toe te voegen. Met scan en herken functie is ook dit geen enkel probleem met Jortt.

De voordelen

Jortt ken allerlei voordelen, die vooral als beginnende ondernemer het doen van de administratie een stuk eenvoudiger kunnen maken. Niet voor niets bespreken we deze daarom ook in deze Jortt ZZP boekhouding review. Zo beschikt Jortt over:

• Een uitgebreide module voor het maken van facturen en offertes
  • De mogelijkheid tot het koppelen van allerlei verschillende externe programma’s
  • Een gebruiksvriendelijke interface, waardoor alles relatief eenvoudig is te vinden